Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


selamat hari jadi kepada kawan saya yang sweet dan comel ini =D

Sunday 19 June 2011 | 23:30:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

terasa nak nyanyi lagu hari jadi hari ni. bukan untuk saya. tapi untuk kawan saya ni. kawan baik saya yang comel, nur atiqah muhd muzli. happy birthday tqa! :D


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to tqa
happy birthday to you

lama tak nyanyi lagu birthday ni. huhu~ she is my bff since my 1st semester kat uitm ni. waktu sem 1 dulu, kitorang tak berapa rapat. semester 2 rapat sikit la. semester 3 da start rapat. :)


dia kawan yang baik. selalu tolong saya, ajar saya bila saya tak faham. walaupun saya blur sedikit, tapi dia cuba ajar saya sampai saya faham. saya sayang dia sangat. beberapa bulan sebelum ni saya mengalami kesedihan yang teramat sangat. rasa kecewa tapi i'm glad dia ada bagi saya support sepanjang waktu tu lagi lagi time time tu nak final exam da. bila saya sedih, saya text dia. saya banyak mengadu kat dia. and dia banyak tolong saya. i'm so glad that i found this girl to be my best friend. :)

hope that our friendship will be lasting forever. happy birthday tqa.

love you always. thanks for this beautiful friendship :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.