Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


selamat hari tua weh! =D

Sunday 17 July 2011 | 02:35:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

ini entry khas buat sorang pakcik ni. dia punya birthday hari ni. dah dia punya birthday, kena la wish selamat hari jadi kat dia kan. ^^

"Happy birthday aizat yang gemuk!" haha.

actually, dia ni classmate saya. panggil pakcik tu sebab suka panggil dia macam tu. dah terbiasa dah pun. huhu. dia kata dia tak marah. so, boleh la panggil dia selalu macam tu. kan ijat kan? haha. xD

dia ni boleh kira kawan baik la jugak. walaupun perangai macam budak kecik, tapi best kawan dengan dia. huhu~



weh pakcik! ^^
happy 21st birthday tau! cuti ni jangan tau menggemukkan diri je. nanti baju yang aku beli tu tak muat pulak. tak muat, aku bagi orang lain je. boleh? =P.

ang nak hadiah ke? tapi aku tak de duit la. maklumlah orang mengganggur. huhu. janji aku nak belanja sem depan tu jadi hadiah birthday je la. 2 dalam 1 ok? huhu. ^^

p/s: ijat oii, terasa plak nak buat entry birthday untuk ang. jangan terharu plak. haha. >.<



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.