Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


30 days challenge: day 5- Favourite quote and why.

Wednesday 17 August 2011 | 20:41:00 | 1 comment(s)

salam bloggers!

yeay! broadband dah boleh guna. tak ada masalah lagi da. da boleh update blog banyak banyak. itu pun kalau tak malaslah. huhu. hari ni hari ke-18 kita berpuasa. dah lebih separuh bulan dah. cepat je. tak lama lagi nak raya. macam mana persiapan raya wahai bloggers? hehe~ tema raya kitorang tahun ni warna hitam. baju raya yang kitorang satu family tempah dah siap dah. lagi sepasang tak tahu dah siap belum sebab lagi satu tempah kat pembantu makmal sekolah mak. tak sabar nak pakai baju raya. hehe :)

dah lama sangat tak buat 30 days challenge ni. tengoklah, baru nak masuk 5, ada lagi 25 tak terbuat. kalau boleh nak siapkan before semester baru start. kalau sempatlah.

day 5: favourite quote and why.
sejak ada twitter ni, saya asyik retweet pasal quotes je. banyak jugaklah. ada yang related dengan saya, ada yang tak. agak susah nak memilih quote mana yang saya suka, sebab banyak sangat. huhu~ tak boleh nak pilih, saya letak beberapa quote la eh. ;)

"I love buying new clothes or any other stuff, but I hate spending my money."

~haha. that's so true!! :D. saya ni sometimes mmg kedekut sikit. nak keluarkan duit tu amat la payah. haha. kalau saya keluar dgn kawan saya, bila saya suka barang tu, mula lah fikir dua tiga kali, nak beli tak nak. nak beli tak nak. last last tak beli. kadang kadang menyesal jugak. kalaulah.. haha. xp

"Don't put your hopes up too high. Don't expect too much, because the higher you are, the deeper you might fall."

~saya pernah alaminya. banyak kali jugak buat saya frustrated. bila dah banyak kali jadi macam tu, saya terus ingatkan diri saya, jangan terlalu mengharap. biarkan ia jadi sendiri. tak adalah kemudian saya kecewa sangat kan.

"When u are stressed u eat ice cream, cake, chocolate and sweets. Why? Because stressed spelt backwards is desserts. ^^"

~no wonder la kan orang kalau stress asyik nak makan je. saya kalau stress biasa saya makan coklat. :)

"When I was a child, I wanna grow up. Now that I'm grown up, I wanna go back to being a child."

~sangat agree. semua orang macam ni kan. dulu bila saya sekolah rendah, saya nak cepat masuk sekolah menengah. dah tu, nak cepat cepat besar, nak masuk universiti, nak kerja. tak nak belajar dah. penat. fikir alam pekerjaan lagi best. tapi sekarang, bila dah besar, nak patah balik zaman waktu kecil dulu.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.