Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


Contest : Saya Nak Template Baru

Wednesday 7 September 2011 | 02:20:00 | 1 comment(s)

salam bloggers!

tiba tiba rajin pulak nak join contest. setakat ni tak pernah menang lagi contest yang blogger buat. teringin jugak nak menang. huhu~

contest yang saya nak join ni dibuat oleh azhafizah. dia sangat kreatif. saya suka tengok blog dia. cantik. plus, dia juga pinkaholic seperti saya. huhu~

 

contest saya nak template baru ni untuk followers blog azhafizah. kalau rasa nak join, boleh la follow blog dia. dah follow? tengok syarat lain pulak:

1.Buat satu entry pasal contest ni dan letakkan banner contest pada entry [link kan pada entry asal contest]
[tajuk entry: "Contest : Saya Nak Template Baru" ]

2.Lengkapkan slogan di bawah ni

Saya nak template baru kerana...[tidak melebihi 50 patah perkataan]

3.Tinggalkan URL entry  korang di comment box entry ni
 
seorang pemenang akan dipilih berdasarkan slogan yang menarik. 

Hadiah:
Make Over Full Template by Azhafizah.com

Tarikh tamat contest: 
15 September 2011

senang je nak join, tapi yang susah sikit nak fikir slogan yang menarik. maklumlah seorang je pemenang. ada rezeki bolehlah menang. tak menang, tak pe. tapi kalau boleh memanglah nak menangkan. huhu~

slogan saya: 

"saya nak template baru kerana saya dah lama nak tukar template yang cantik tapi tak pandai edit. tambah lagi bila tengok betapa kreatifnya fiza mengedit blog, hati ni teringin juga ada template comel macam ni. kalaulah saya dipilih sebagai pemenang, sudah tentu saya gembira kerana keinginan saya akhirnya tercapai juga."

:: harap-harap adalah peluang saya untuk menang. thanks fiza sebab buat contest ni. kalau boleh, buatlah banyak contest macam ni lagi. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.