Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


cuti 4 bulan nak habis da. beberapa hari je lagi.

Wednesday 7 September 2011 | 00:10:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

cuti 4 bulan saya nak habis da. lagi beberapa hari je lagi nak masuk semester baru. macam sekejap pulak rasanya. dulu waktu mula mula cuti, rasa panjang je. tapi bila cuti nak abis macam tak cukup. tamak kan? haha~

terus terang saya tak bersedia lagi nak masuk semester baru. otak ni pun mungkin da tepu rasanya. da lama sangat tak menghadap buku. huhu~ start semester depan, saya da jadi non-resident. dah tak duduk kolej da. saya duduk dengan kawan baik saya. rumah sewa dia ada kosong lagi. so, makin banyaklah yang saya kena fikir nak bawa apa untuk rumah sewa. nak kemas pun mula mula tak tahu nak kemas mana satu. ni pun baru kemas sikit. esok nak pindah barang masuk rumah sewa. rak buku dah beli. mak beli kaler pink. mak cakap kat ayah tu warna favourite saya. saya suka sebab cantik. macam warna myvi pink pun ada. :)

ayah kata kereta yang ayah tempah dah ada. mungkin minggu depan dapat. tak pun dua minggu lagi. tapi rasanya tak berani lagi nak bawa kereta pergi kelas sebab berbulan dapat lesen pun, berapa kali je belajar bawa kereta. nak parking kereta pun tak reti lagi. huhu~ rasanya bila dah dapat kereta tu baru serius kot nak bawa betul2. :)

baru tgk jadual kelas untuk semester depan. dah cantik dah. tapi yang tak cantiknya jumaat ada satu kelas, bukan pagi, petang. dah tu 3rd language pulak tu. susah nak pindah kelas kat mana mana yang kosong sebab melibatkan banyak kelas jugak. kalau subjek lain tak pe la jugak, boleh minta lecturer tu tukar ke hari lain. boleh la cuti jumaat, tak ada kelas. 

okay, next time ada masa lagi, saya update lagi ok. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.