Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


hello november ♥

Friday 4 November 2011 | 15:00:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

da masuk 4/11 da ni. tak lambat lagi nak cakap hello november kan? huhu~ cepat dah masuk berlalu. tinggal 2 bulan terakhir je dalam tahun 2011 ni. then, kita masuk tahun 2012 pulak. blog ni lama tak berupdate kan. bukan nak bagi alasan. masa saya bukan asyik nak online je setiap hari sekarang ni. saya jarang online. kalau online pun, saya tak bukak pun blogger punya website. lama tak blogwalking blog orang. bloggers yang ada tinggalkan pesan kat shoutbox blog story begins here.. ♥ ni, sorry la sebab tak dapat nak balas balik kunjungan korang. yang mana sempat, saya cuba jugaklah singgah ok. sebab dah banyak sangat. memang tak dapatlah singgah semua blog kan. huhu~

entry ni tak ada apa apa menarik pun. tak ada cerita yang nak dikongsi. cuma sepanjang pembabitan saya dalam dunia blogging ni, since june 2009, nak summarize la sikit before 2011 berakhir. huhu~ jumlah entry tahun ni tak banyak macam tahun lepas. malah sikit jugak compare to tahun 2009 walaupun entry 2009 cuma untuk 7 bulan je. tahun ni tak sure saya dapat siapkan entry more than 100. sekarang ni pun, termasuk ni baru ada 92 entry. sikit sangat kalau bandingkan dengan tahun lepas. tahun lepas saya rajin nak tulis blog. tahun ni dah tak rajin dah. kadang kadang kesian jugak tengok blog ni tak ada cerita baru nak update. bukak je cerita lama. boring lah. haha. tak pelah mungkin tahun ni tak banyak entry, mana tahu tahun depan, berganda daripada jumlah entry tahun ni. siapa tahu? huhu~

dah 2 bulan lebih saya sambung balik pengajian saya di uitm shah alam. last week baru je habis common test. tak berapa baik sebab ada satu subjek yang saya tak dapat jawab dengan baik. sedih memang sedih. tapi saya positifkan diri saya. yang dah lepas, lepaslah. ada masa lagi untuk betulkan. then, dah lepas test, rabu pulak ada presentation. kena teruk ok. sedihlah sebab kena potong markah. sepanjang 1 jam lebih kelas, sepanjang tu jugaklah kitorang berdiri kat depan. down jugaklah sekejap. semalam habis je kelas petang, terus balik rumah. our mid-term holiday dah start. 3 minggu tak balik buat saya rindu sangat kat rumah. 1 minggu cuti sronoknya. dah plan awal awal cuti ni saya nak shopping. nanti nak listkan barang apa yang saya nak beli. confirmlah duit banyak habis. tak rasa nak beli novel lagi sebab ada lagi 3 novel yang belum dibaca. mungkin habis semester nanti baru nak beli kot. 

dah cuti ni, saya cuba jugaklah update blog ni okay. btw, thanks for those yang sudi singgah blog ni walaupun tak ada entry baru. yang follow jugak, terima kasih. =)


:: selamat bercuti & selamat hari raya aidiladha semua. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.