Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


what a bad day yesterday.

Friday 23 December 2011 | 13:38:00 | 2 comment(s)

salam bloggers!

i know. 1 bulan lebih tak update kan. macam dah lupe je ada blog sendiri. huhu. nak tulis blog, mesti ada full komitmen. but saya very rare updating blog. nevermind. bila bila update pun boleh. tak kisah la 1 entry 1 bulan. tapi bosanlah kan macam tu. visitors sikit. tapi tak apa. utk entry tahun ni, maaflah sikit. tak sampai 100. kalau dah tak update selalu, target nak 100 je la. tapi hari ni dah 23hb. mmg ada masa lagi. 1 hari, 1 entry la. but, study week da start. final pun tinggal 2 weeks je lagi. lepas ni, saya tak akan online da sebab i need to focus on my study. so mungkin 1 atau 2 entry je la kot.


yesterday, i have a bad day. such such a bad day. buat saya down sangat sangat.
  • saya melepaskan kemarahan saya dalam kelas semalam pasal seorang team member saya ni sebab tak complete kerja dia. and i thought dia tak ambil subjek tu untuk semester ni. terlupa. muka tebal weh bila perasan dia kat belakang je. confirm la dengar kan. tak boleh fokus time lecturer ajar. fine. biar je lah. mmg salah dia pun sebab tak responsible bila buat kerja.
  • i'm driving pergi kelas. balik dari lunch kat seksyen 2, saya kat lane kanan. and waktu tu tak ada kereta kat belakang. but then tiba tiba punya lah laju kereta tu. tiba tiba je muncul kat belakang. saya nak bagi laluan kat dia. belum sempat saya nak bagi signal ke kiri, dia dah masuk lane kiri and potong kereta saya. bayangkan kalau waktu tu saya dah masuk kiri, boleh accident tau. and fikiran pun dah bercelaru agaknya. saya pandang kereta tu yang da ada kat depan saya tu without realizing yang kereta saya dah ke tepi sangat. and yeah, kena divider. abis tayar kena calar.
  • tu mungkin tak pe la, orang tak perasan. tapi yang ni lagi teruk. which buat saya lagi rasa down sangat. sebabnya entah kenapa entah, ada parking kat depan rumah, tapi saya gatal nak parking tepi. pernah parking tepi, tak ada masalah lagi. but macam saya cakap tadi, saya tak mampu nak fikir betul dah kot. suddenly, elok je kereta terlanggar divider yang warna itam kuning tu. memang calar la kan. banyak and sangat jelas sebab kereta saya warna biru. balik bilik, plan nak study terbantut sebab ni lah. i was down sangat sampaikan menangis teruk dalam bilik sebab risau kalau ayah dengan mak saya tahu pasal ni, rasanyalah i'm not allowed to drive again pergi kelas and pastinya, tinggalkan kereta kat rumah, tak payah bawa langsung pergi shah alam. tayar dah bersihkan dah. tak nampak sangat calar. but sebab langgar divider kat tepi tu, calar kat body depan memang nampak la walaupun kat bawah. sedih betul la.
yeah. semalam memang hari teruk saya. harap harap hari ni, esok, lusa, tulah, dah akan datang akan lebih better.

:: study week dah start but tomorrow, i have a test and need to shoot video for 3rd language asap since kitorang tak start lagi. -.-



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.