Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


examinations week is now begin..

Tuesday 3 January 2012 | 23:31:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

today dah masuk 3rd January 2012. tak too late lagi nak cakap happy new year kan? huu~ it's a first week of January and mula minggu ni saya mula sibuk dengan buku2 and nota. it's my first week of final examinations. my paper will be held for 3 weeks. oh, lamanya. saya dah penat nak study law, that's why saya curi masa jap untuk online walaupun line broadband dah colour hijau means yang susah nak dapat line. cuba jugaklah untuk post satu entry. huhu~ just a short entry je malam ni sebab nak sambung study lagi. kalau online lama lama, takut tak study pulak. huhu~ semester ni, saya ada 6 paper untuk final exams:

5/1: LAW485- Company Law
8/1: AIS510- Accounting Information System

11/1: IBM535- International Business

14/1: MAF620- Corporate Finance

17/1: FAR430- Financial Reporting

20/1: TAX490- Taxation III

3 paper yang pertama subjek membaca which sekarang ni saya tengah struggle untuk memorize lagi lagi subjek law yang mana saya kena ingat at least 2 cases. untuk subjek AIS pun agak banyak jugak yang kena hafal. IBM, tak tahu kenapa susah sangat nak ingat. lepas je abis 3 paper ni lega sikit kot. MAF dah sentuh untuk pengiraan beberapa bab. teori part belum lagi. subjek tax dengan far tak sentuh lagi. buat masa nk nak kena fokus kat 4 subjek ni dulu. but after paper law akan start study tax dengan far.




i just hope that i can do well in my final exams. saya cuba untuk tak stress waktu study memandangkan banyak yang kena study. harap harap saya boleh jawab and dapat results yang cemerlang. for those yang taking final exams, i wish you good luck too. :)



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.