Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


alhamdulillah, akhirnya...

Wednesday 22 February 2012 | 17:38:00 | 1 comment(s)

salam bloggers.

da berminggu minggu blog ni tak diupdate. sekarang ni saya bukan kaki online. jarang sangat. apatah lagi nak buka blog. lagilah jarang. cuti bukan buat apa pun. duk rumah goyang kaki, buang masa. dah tak ada benda nak buat. huhu. kalau buka laptop pun, walaupun nak jugak taip satu entri, tapi tak tertaip jugak. ni semua gara gara asyik dengan running man. huhu. orang lain mungkin dah tengok sampai the latest episod. saya baru je start cuti ni. tiba tiba rasa nak tengok pulak. setiap hari kalau tak tengok running man, tak sah. mesti kena tengok at least 3 episod la. huhu.


2 minggu lagi semester baru akan dibuka. cuti nak abis la. yang saya tahu result mesti kuar minggu ni. tapi saya tak tahu bila. selalunya memanglah nervous tunggu result kan. but bila saya online malam tadi, tup tup tiba tiba ada orang cakap pasal result. eh eh, da kuar ke? tu la lama sangat tak online. tak tahu apa-apa. huhu. so, bila tak tahu apa apa tu, debaran tunggu result tu kurang sikit la. untuk kepastian, i checked my email and alhamdulillah meningkat dari last semester. and buat pertama kalinya lepas 5 semester kat uitm shah alam ni, finally, saya dapat dekan. i didn't do well untuk beberapa subjek, especially third language. jawab entah apa apa entah. huhu. so i'm quite shocked looking at my result. but alhamdulillah. buat masa ni cuma ayah saya je tau pasal result saya ni. tu pun sempat bagitau pagi tadi before ayah pergi kerja. mak dah pergi kerja da. nak bagitau malam tadi, semua orang dah tdo. dah tgh malam kan.



hopefully, buka semester ni, saya boleh concentrate more on my studies and do well in examinations. 3 semester je lagi and i need to try more harder.

:: nasib baik teringat nak buat sufo 2 minggu lepas. kalau tak, terpaksa tunggu seminggu lagi la untuk check result. huhu.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.