Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




๐Ÿ‘ฑ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ Nurul Aida
๐Ÿ‘€ 27
๐Ÿ‘œ Accountant

๐Ÿ‘ฉ๐Ÿปโ€๐Ÿ’ปfb : Nurul Aida Mohd Noor
๐Ÿ‘ฉ๐Ÿปโ€๐Ÿ’ปtwitter : aida_purplish
๐Ÿ‘ฉ๐Ÿปโ€๐Ÿ’ปinstagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


i'm back!

Friday 22 February 2013 | 23:52:00 | 5 comment(s)

Assalamualaikum and ์•ˆ๋…• bloggers! :)

5 bulan. cukup 5 bulan blog ni tak diupdate. tak de entry baru since september tahun lepas. and now, i'm back! do you miss me? hehe. kidding. 

saya akui yang saya memang malas nak menulis blog. since tak de idea untuk entry baru, blog ni dibiarkan macam tu saja. but now, here i am. with new face. yes, kalau korang perasan, blog ni da berwajah baru. i change my blog template a few days ago. what do you think? well, saya nak tukar header jugak sebenarnya. but, saya tak reti nak edit edit ni. amik masa lama kalau nak wat. so, guna je la header lama yang tak de la lama sangat guna pun. huhu.


oh yeah, perkembangan terkini saya. eceh, konon macam artis nak cerita perkembangan terkini. ใ…‹ใ…‹ใ…‹ xp. okayla, saya pernah tulis entry berkenaan dengan bermulanya zaman praktikal saya last year. well, dipendekkan cerita, tamatlah sudah 6 bulan saya praktikal kat aftaas hujung bulan 1 ari tu. pada asalnya saya nak story pasal my practical life during my practical period, but takut pulak kalau terlebih cerita. takut tercerita pulak benda benda confidential ni. so, cerita tu lebur begitu saja. huhuhu.

cuti pun nak habis ni. bermula bulan mac nanti, bermulalah kehidupan saya sebagai pelajar semester akhir. finally, semester 8 is coming. i hope i can do better than the past semesters. berdebar pun ada. yelah, lama sangat tak belajar. sekarang ni, masuk kampus balik. risau jugak nak dapatkan feel belajar tu balik. huhu.

okay. sambung lagi dalam entry seterusnya. not sure bila. hope you guys have fun reading my blog. till then, see ya. 

love;
aidapurplish โ™ฅ


Older Post | Newer Post


All rights reserved ยฎ aida purplish โค 2013.