Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


harapan itu menjadi kenyataan

Monday 24 May 2010 | 00:08:00 | 0 comment(s)

tiada lagi 'harapan tinggal harapan.'
skrg ni 'harapan menjadi kenyataan.'

aku ingin menjerit rasenya. ttpi, wajarkah aku berbuat demikian? oh, tahukah kamu jam skrg ni pukul berapa? nak cari nahas ke?

tp, aku ingin menjerit juga. jangan risau. tiada sesiapa yg akan melenting, mengamuk, marah kerana mengganggu tidur mereka. biarlah, aku menjerit dalam hati sahaja. shout in peace. haha.

oh, kenapa aku ingin menjerit? apakah yg dimaksudkan dgn 2 baris pertama di atas? adakah sesuatu yg menggembirakan terjadi? result 4 flat?!! ~jika itu yg anda fikir, salah 100%. result tak keluar lagi. so, tak de kena mengena. jadi apakah?

jom fikir sama2. renung2kan dan selamat beramal. eh eh, ni bukan slot bersama dr fadzilah kamsah. maaf, tersalah channel. ni slot aidapurplish, the writer of this blog. haha. senget senget senget minah ni sejak cuti ni. mgkin kah disebabkan 'beliau' ni tidak tidur langsung maka fikirannya menjadi begini?

lupakan semua itu. kerana dengan ini aku sebagai cik muda ~haha. cik muda? oh biarlah, aku muda lagi pon. okaayyy apa. kihkihkih. *golekgolek atas karpet. tuan punya blog ini mengumumkan bahawa esok raya! ~bukan ke aku da kata something wrong berlaku pada minah ini? kepala tingtong. maaf, tersilap pengumuman. tu untuk beberapa bulan akn dtg. tersilap tekan butang tadi. org excited nak bermood raya da. haha.

ini yg sebenarnya. sila ambil serius. kerana ini melibatkan hidup dan mati. oh. seperti serius saja. entri ini ditulis sbb aku nak bgtau korang ni yang.....

kursus a&d next week cancel!! *sila rujuk entri ini
yeayh, joom menari sama2. lompat lompat kegirangan.
cuti aku akan diteruskan seperti biasa. tanpa sebarang gangguan.

-the end ~ hepy ending bg aku sahaja la. hahahaa :D


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.