Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


jom ber'cuti cuti cinta' =)

Monday 25 October 2010 | 13:39:00 | 0 comment(s)


jom kita bercinta! bercuti cuti cinta. saya dah tengok movie ni jumaat lepas. bestlah jugak. banyak gelak gelak tau dalam pawagam. kelakar okay. banyak scene yang saya suka. paling best part cat cakap "gee, kenapa you malukan i depan guest?" ala ala lembut, kelakar betul huhu. lagi satu part farid kamil dengan nora danish kat pulau. antaranya, "eh, kau boleh senyap sikit tak? mak kau lahirkan kau kat reban ayam ke?" banyak lagi lah scene kelakar. rugilah jugak kalau tak tengok.

oh, suppose saya nak tengok movie ni dengan pakwe kawan laki saya, tapi tak jadi. sebab saya malu nak jumpa dia. huhu. he's my special one, tapi saya seorang je suka dia. bukan suka, pernah suka, tapi still perasaan tu ada lagi. so, saya plan lah dengan tiqa and waheeda tengok cerita tu. terbalik, diorang yang plan. saya follow je.
cakap pasal date tak jadi saya tu, frust sikit lah. sebab saya yang cancel. lagipun saya tak confident la jumpa dia. dah lama kot. 2 years. lama tak jumpa, malulah saya. huhu. dia sebenarnya nak tengok cerita tu, but saya dah cancel, kesian dia, macam hampa je. tapi kadang kadang tak nampak sedih pun. biarlah. hmm. saya still serba salah lagi ni. so, saya ingat, maybe lah kan, lepas paper maf325 khamis next week, sabtu tu saya plan la kot ganti balik date tak jadi tu.

awal awal pagi tadi dia dah kacau saya. call. saya dahlah macam tak ada mood nak cakap dengan dia, saya banyak diam je kot. bila saya dah tak tahu nak cakap apa, saya cakap saya nak belajar. eh, tapi memang saya tengah belajar pun time tu. bukan cari alasan. huhu. tapi dia macam perli saya je pasal semalam. i mean, tak adalah perli. macam je lah, saya rasa. sebabnya, saya bagi alasan semalam, saya nak study. exam saya kan rabu ni. tu yang dia cakap, tengok wayang hari tu tak pe. hmm, tu yang menambahkan lagi rasa serba salah ni. tu pasal saya decide maybe lah kan ask him out sabtu next week. tapi masalahnya satu je, dia ajak keluar pergi jusco bukit rajah! tempat tulah yang paling saya nak elak. sampai sekarang fobia lagi. ish, mamat ni, orang dah cakap fobia, tak reti bahasa lagi. tu yang susah tu. nak tau cerita fobia tu, klik sini..


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.