Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


yeay! dapat header free ^^

Thursday 13 October 2011 | 00:02:00 | 0 comment(s)

salam bloggers!

it's been a month blog ni tak berupdate. so sorry. berhabuk sangat dah. visitors pun kurang but at least ada jugak yang sudi singgah walaupun tak ada entry baru. huhu. thank you :)

ingat lagi yang saya pernah join contest saya nak template baru last month? ala, blogger azhafizah.com buat tu? huhu~ keputusan dah lama dah keluar. hujung bulan lepas. tapi baru sekarang saya update. alhamdulillah, rezeki berpihak kepada saya. saya dipilih sebagai pemenang kedua contest tu. perasaan? mestilah gembira. pernah masuk contest/giveaway tapi tak pernah menang. tapi kali ni, alhamdulillah walaupun bukan pemenang tempat pertama, but saya dapat tempat kedua. kalau pemenang pertama dapat makeover dia punya blog, saya dapat header percuma. itu pun dah kira ok sebab saya memang tak pandai nak buat header sendiri. tengoklah header blog ni dulu, simple je. rendah diri pulak kan saya ni? hehe~
saya minta fiza ni buat header macam yang saya nak. tapi mestilah nampak yang saya ni peminat kpop. huhu~ hasilnya, dia buat dua header untuk saya. akhirnya saya pilih yang 2nd, sebab nampak lagi comel.



:: punye la lama nak taip entry ni. malas punye pasal. padahal pendek je pun. huhu~


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.